Jste z Ostravy a hledáte SEO agenturu?
Zkuste tu naši, rádi vám předvedeme své výsledky. Každá webová stránka, kterou optimalizujeme, disponuje propojením na analytický nástroj Google Analytics, pomocí kterého monitorujeme přístupy na webové stránky včetně detailů o tom, odkud uživatelé přišli, co na vašich stránkách dělali, kolik času tam strávili, jestli se na vaše stránky dívali za pomocí počítače, nebo mobilního zařízení a mnoho dalšího. Propojením s Google Analytics to samozřejmě nekončí. Naopak to je pouze začátek. Využíváme spousty placených internetových nástrojů určených k optimalizaci webů pro naše klienty. Každý má jiné využití a své zaměření. Jedním testujeme duplicitu na vytvořené webové stránce, druhým zase odkazy, které vedou na váš web, třetím zase kvalitu všech důležitých faktorů na stránce. Nastroje, které používáme, nejsou levné a umí toho hodně.
Pro ty co neví, co to SEO je
Začneme tím, že to celé popíšeme svými slovy. Každá společnost, která má vytvořené své webové stránky chce být na internetu samozřejmě i vidět. Protože být vidět znamená mít potencionální zákazníky, kteří od vás nakoupí zboží, nebo službu. Když uživatel internetu něco hledá, tak to hledá ve vyhledávačích a když se bavíme o vyhledávačích, tak jsou v České republice pouze dva, které stojí za to, abychom je zde zmínili. Tím prvním je vyhledávač Google (google.cz) a tím druhým je vyhledávač Seznam (seznam.cz). Na těchto vyhledávačích uživatelé internetu hledají, to co chtějí najít. Pokud si uživatel do vyhledávače Google zadá jedno z těchto klíčových sousloví
- seo ostrava
- zahraniční marketing
tak se vám zobrazí naše stránky a články. V prvním případě se jedná o zadání klíčového sousloví seo ostrava a ve druhém případě u klíčového sousloví zahraniční marketing dostanete výsledek od Google, který odkazuje na náš článek „zahraniční marketing„. Tímto způsobem jsme pomocí SEO technik dosáhli toho, že nás uživatelé po zadání klíčových sousloví, které jsme v odrážkách uvedli, naleznou. Neustále se setkáváme s případy, kdy na internetu vidíme společnosti poskytující SEO a sami u sebe nejsou schopni SEO praktikovat a proto si kupují PPC kampaně, aby byli dohledatelní. Utrácí tak finanční prostředky za PPC, místo toho, aby udělali SEO, které sami nabízí. Takových agentur je mnoho a je potřeba si dávat pozor koho si na SEO vyberete, protože pokud sáhnete po někom, kdo vás oslovuje pomocí PPC reklamy, tak to svědčí o tom, že sami u sebe SEO udělat neumí. Nyní se ale můžeme vrátit k původnímu tématu a to co je to SEO.
SEO je činnost nazývaná „Optimalizace pro vyhledávače“, pomocí které se optimalizují webové stránky tak, aby byly dohledatelné na internetu. Je rozdíl mít webové stránky, na které zavítá měsíčně 300 potencionálních zákazníků, nebo mít web, kde jich přijdou měsíčně tisíce.
Mohlo by vás zajímat:
- SEO JE CESTA
- SEO JE CESTA
- ``je rozdíl mezi tím znát tuto cestu a jít po ní``
- ``otázkou je, jestli po této cestě chcete jít s námi``
- ``je rozdíl mezi tím znát tuto cestu a jít po ní``
- ``otázkou je, jestli po této cestě chcete jít s námi``
Chcete vědět víc?
Pokud ano, připravili jsme si pro váš článek o SEO, nebo si můžete přečíst článek SEO analýza v případě, že uvažujete o analýze svých webových stránek z pohledu SEO.
Jestli jsme vás oslovili, tak nás prosím neváhejte kontaktovat.