Pro mnohé cizí slovo, pro nás každodenní činnost a záliba. Co si pod termínem „COPYWRITING“ představit? Jde o vytváření textu a obsahu pro jakékoliv použití, který je určen především do online prostředí. Vytvořený obsah následně umisťujeme na webové stránky klienta, což je jedna z primárních činností naší společnosti. Vytváříme originální, poutavý a rozmanitý obsah bez jakýchkoliv gramatických a pravopisných chyb. Kromě toho dbáme na stylistiku, text musí být poutavý, úderný a čtivý s výzvou k akci.
Snažíme se o změnu
Kdo z nás by chtěl mít na svých webových stránkách, nebo v propagačních materiálech své společnosti gramatické, či pravopisné chyby nebo nudné texty, které potencionální zákazníky odradí? Mnohdy si vůbec neuvědomujeme, že nás ostatní posuzují, podle toho, co se o nás dozví prostřednictvím slov a podpůrných materiálů, které jim předkládáme, ať už formou webové prezentace, nebo jiného kanálu. Právě zde na tomto místě vnímáme svůj potenciál, který chceme využít ve prospěch našich zákazníků, posunout tak vnímání a náhled na vaší společnost do míst, kde si i profesionál řekne „výborně odvedená práce“.
Nechceme nikomu říkat, že dělá něco špatně. Místo toho se snažíme těm, co chtějí vidět, ukázat jinou cestu, možnosti a příležitosti k dosažení lepších výsledků.
Kreativní obsah
Čas je vzácnost. Proto o tom, zda člověk na webu zůstane či nikoliv, rozhodují vteřiny. Z toho důvodu si zakládáme na tom, aby texty byly poutavé, úderné, čtivé, nejlépe s výzvou k akci. Již s prvními slovy tak roztáčíme soukolí dynama, které napájí myšlenky a dají vyniknout nevídaným dílům v podobě kombinací slov, následně vět, obrázků, videí a dalších podpůrných materiálů, které tak podpoří naši práci, za účelem rozmanitosti.
Studujeme
Abychom naplnili cíle a požadavky našich zákazníků, musíme je nejdříve poznat a především pochopit, jak vnímají sami sebe. Někomu nejde o dokonalost, chce jen upřímné ztvárnění svých myšlenek formou, kterou jsme schopni uchopit a přepracovat svým vnímáním na obsah, jež je předkládán jeho zákazníkům. Mnohdy musíme dané téma nejprve nastudovat, a proto zastáváme názor že kvalitní copywriting je o neustálém studiu někdy i velice odborných textů. V tomto směru si necháváme radit svými zákazníky. Týmový brainstorming plodí pilířový základ úspěšné práce.
prosperity. Vzniklý navázány symbiotický vztah pomůže oběma stranám.

Copywriting z pohledu procesu
Na samém začátku je myšlenka zákazníka, kterou nám předkládá a my nasloucháme. Samozřejmě může nastat zcela jiná situace. Vznik článku může vycházet také z analýzy, kterou vytváříme u každého projektu. Máme k dispozici nástroje pomocí kterých jsme schopni zjistit, jak lidé uvažují a co hledají. Všechny tyto metriky převádíme do čísel. Není to tedy jenom čeština, ale i matika. Každé rozhodnutí, které tedy uděláme je především na základě vyhodnocení dat z analytických nástrojů kterými disponujeme. Vybrat správné sousloví, které je ve vyhledávačích hledané a na které se následně zaměříme, je samozřejmě klíčové.
Copywriting v internetovém marketingu
Výše jsme si popsali, jak důležité je vybrat správné klíčové sousloví pomocí analytických nástrojů a nyní si vysvětlíme, jaký to má vliv na návštěvnost webových stránek. Jak je z obrázku patrné, existují jak hledaná, tak nehledaná klíčová sousloví. Jestliže se rozhodnete vytvořit článek na nehledané klíčové sousloví nemůžete očekávat výsledky v podobě zákazníků přistupujících na vaše webové stránky. Proto se vždy pomocí těchto analytických nástrojů snažíme zaměřovat pouze na ta klíčová sousloví, které jsou hledaná.

Copywriting a jeho vliv na umístění ve vyhledávačích
Copywriting je jedním ze základních pilířů pro dosažení předních pozic ve vyhledávačích. O jeho vlivu nemůže být pochyb. Na umístění vaší webové stránky ve vyhledávačích má dopad několik faktorů, zásadní je však vhodně zvolený textový obsah. V případě produkce obsahu pro internetový marketing texty rovnou sestavujeme ve prospěch optimalizací, které způsobují efekt zvýšené návštěvnosti webové stránky.
Především algoritmus vyhledávače Google se v posledních letech ohnul směrem ke kvalitě obsahu. Náš tým poskytuje služby SEO copywritingu řadu let. Můžeme vám vytvořit texty, které vám pomohou v umístění na předních pozicích vyhledávačů. Realizujeme veškeré aktivity vedoucí k tomu, aby váš web získal potřebnou popularitu společně s maximalizací jeho nalezení potenciálními zákazníky. Výstupem je atraktivita webu včetně motivace budoucích klientů, aby si váš produkt, či službu zakoupili.
Našim zákazníkům nabízíme
Rozmanitý a dynamický obsah plný unikátních textů, které jsou doplněny kvalitním obrazovým materiálem, to vše jdoucí ruku v ruce s naší dlouholetou praxí v oboru.
Cena copywritingu
Cenu stanovujeme u každého projektu vždy individuálně. Záleží na tom, jaký je váš výchozí bod – aktuální stav vašich webových stránek, zda již webové stránky existují, jaký obsah je na nich umístěn, zda máte zájem o korekturu textu, či jeho optimalizaci vedoucí ke zvýšení vašich tržeb. Dle požadovaných cílů klienta realizujeme veškeré kroky k jejich dosažení.
Navázání spolupráce
Abychom naplnili cíle a požadavky našich zákazníků, musíme je nejdříve poznat. Probrat vše podstatné můžeme osobně, emailem nebo formou online konference. Závisí pouze na vás, jakou formu kontaktu preferujete. Z naší strany upřednostňujeme osobní kontakt, případně online konferenci. Těmto dvou kanálům přisuzujeme největší úspěšnost.

